Vín stjörnuspáin mín

Þetta gildir líka fyrir aðra í sama frábæra stjörnumerki og ég

SAGITTARIUS

November 22–December 21

Your sense of independence and sophistication has long served you well. Even back in your college days, you were into wine when everyone else was drinking beer. But don’t let your need to be different keep you from taking that trip to Sonoma just because you prefer French wine to Californian. Visiting vineyards, no matter where they are, is always inspiring. DO: Continue to slightly chill your reds, especially high-alcohol wines like zinfandel, which taste better when they aren’t so warm. DON’T: Get in the habit of drinking your best bottles alone.

STELLAR CELLAR SELECTION: Sweet wines from France’s Loire Valley. Has everyone forgotten how amazingly delicious these can be?

Ummæli

Nafnlaus sagði…
hei - hvar fær maður svona vín-spá?
Simmi sagði…
Ég fæ mína í gegnum svona víndagatal sem sendir mér nýtt um vín á hverjum degi...ég get sent þér þína ef ég á það ennþá til fyrir þitt stjörnumerki - hvaða merki ertu?
Nafnlaus sagði…
vatnsberi (á þá sennilega ekki að drekka vín?)
Simmi sagði…
Jú vín og vatn fara ferlega vel saman. :-) Þú fékkst sendan póst.

Vinsælar færslur